:: Zaman Sekolah yang Meriangkan ::

March 09, 2011

zaman sekolah selalunya meriangkan.. betul tak.. selalunya time sekolah kita akan selalu heppy.. gaduh ngan kengkawan pun, still lagi nak pi sekolah jugak.. gaduh ngan kengkawan pun sekejap aje.. ada orang yang akan damaikan.. kat sekolah dulu. aku pun pernah gak gaduh ngan member.. tapi sekejap aje..

time sekolah, tak terasa ada masalah. kalau ada masalah pun, cuma time nak ambik periksa aje.. time tu rasa susah sngt. lebih² nak mengulangkaji pelajaran yang kita langsung tak minat.. kalau aku, subjek geografi memang tak boleh nak masuk otak.. kalau bab mengira tue, memang senang masuk otak. speacially prinsip account.. subjek febret tue.. hahahhaaa..

kat sekolah jarang la kita tak de kawan.. ade ke orang yang tak de kawan kat sekolah?? cube angkat tangan! tak de kan!.. selalunya kat sekolah ade puak².. percaya tak? cam aku la.. kalau g rehat ke study ke. mesti ngan kengkawan.. pulak tue kengkawan tu orang tue jugak.. macam belangkas! sampaikan dapat kad hari raya pun kena kongsi. kerat dua. atas dia punya, bawah aku punya... hahhaha zalim tau korang... tak merasa nak dapat kad raya hak milik sorang! tapi aku tak kisah, sebab dia besfren aku..

tapi pas abis SPM, semuanya terbang mcm burung, masing² ada kehidupan masing².. yang tinggal hanya kenangan. ada kawan² yang masa kat sekolah dulu, dah pergi dulu. ada yang dah berjaya dengan kehidupan masing². ada yang dulu stay kat kelas paling bawah, tapi dapat kerja yang bagus. ada yang dulunya stay kat kelas pandai, tak berjaya dapat kerja yang bagus. macam aku la.. tapi aku suka dengan kerja aku. muntah!sedapkan hati sendiri!
walau apa² pun, memori masa sekolah itu, berharga macam emas! alamak. tersedih pulak. hahhaaa.. memang aku sedih! kbai!

mereka semua besfen aku! bertapa comelnya aku mase ni kan.hehheeee jgn pengsan ni masa form 2. kat sekolah menengah Skudai. ada yang dah jumpa ada yang tak de. tapi yang buat rasa sedih, kita orang dah tak semeriah dulu. masing² punya kehidupan masing². agaknya boleh ke kita mesra mcm dulu ye kawan!

Te amo
Sayang semua kawan² sekolah aku.

You Might Also Like

0 Comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images