:: Terfikir............. Ape kelebihan diri sendiri ::

March 29, 2011

sekarang nie perut tengah lapar.. pas tue kerja pun tak de nak buat.. makin rancak la perut nie mintak isi. walhal kertas berharga dalam poket macam ada tak ada aje.. ^_______^

bila dh tak ada kerja nie, mula la tangan nie gatal menyelongkar blog² orang, facebook dan twitter sendiri. tetiba satu soklah timbul. apa kelebihan diri aku nie. kalau tengok facebook orang, blog orang. masing² ada kelebihan diri sendiri yang membuatkan diri masing² unik.

aku pulak masih tercari² ape kelebihan yang boleh buat aku ni seorang yang unik. ape kebolehan yang aku ada selain daripada makan.. kehkehehhh makan itu nikmat hokey..
cuma kamu semua tolong fikirkan untuk aku boleh ?

Te Amo

You Might Also Like

0 Comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images