:: Sila Perlihara Mood Waktu Pagi Kamu Semua ::

March 28, 2011


percaya atau tidak, mood waktu pagi akan mempengaruhi hidup kita seharian.. kamu semua mesti kena percaya.. hahaaa !! macam yang aku alami pagi² tadi. apabila mood yang indah macam taman tiba² di landa tsunami, sehingga ke saat ini, aku rasa macam nak tempeleng aje orang² yang buat lawak bodoh kat aku. aku rasa macam nak penyet² aje muka bos aku yang asyik² panggil nama aku. aku rasa macam nak hempas² aje tepon touch screen aku nie bila tepon bucuk tak dapat². memang hangit sungguh hari aku ni. 

cam ne aku nak buat supaya muka aku yang macam burung hantu nie, bertukar menjadi lisa surihani.. kehkehehh.. tak pun macam erra fazira.. kalau tak pun bertukar macam fasha sanda.. kehkehehhh..?? 
cam ne ek.. kalau still muka nie mcm muka burung hantu, sure comfirm pelanggan tak mau beli barang ngan aku, 

tiba² idea datang..

tulis menulis, melakar perasaan dalam blog !! hahaaa.. rasanya wajah aku nie dah bertukar jadi lisa surihani.. kiehekhh.. mood pun dah 100% okey.. ALHAMDULILAH.. pernah terbaca satu artikal (aku memang suka membaca hokey !) 
apabila kita tengah marahkan sesuatu, ambil pen dah kertas, dah lakarkan kemarahan itu dekat paper tue, pasti jiwa akan tenteram. 
dah terbukit terbukti ari nie, terapi nie memang berkesan. so kepada kawan² yang mood sentiasa berubah² sila pakai lebres ooPPss... cari pen & kertas laaa... tak pun cara yang paling mudah guna Blog. tapi awas ye.. jgn sampai menyinggung perasaan orang lain. bahaya! silap² kamu semua kan disaman !!

Te Amo


You Might Also Like

0 Comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images