:: Si Burung biru Yang Comel nak tolong Kita bagi Ringgit Malaysia ::

March 14, 2011

cuba tanya dengan diri sendiri, ape tujuan kita online ?? untuk suka² ??.. untuk mengisi masa terluang ?? dan ada yang online sebab nak berniaga, untuk mencari pendapatan sampingan.. betul tak.. banyak sgt skim² yang tak masuk akal kat online nie. tapi sekarang ada cara baru untuk mendapatkan pendapatan sampingan . . pulak tu tak payah keluar 1 sen duit pun ?? waaa weeiii !! betul, aku tak tipu !! yang penting kerjasama !! keihkehh.. yang penting rajin !! mana ada orang malas berjaya ?? betul tak ??

meh sini aku mai babaq. ada burung comel yang murah hati nak bagi kamu ringgit malaysia. bukan bagi free aje ekkkkk.. kamu semua kenalah bekerja... hahahaaa !! betul la.. nak menang duit no ekor pun kena kerah otak bekerja !! ceh ceh !!

ape benda la nie weeeiiiii!! keiekehhhh pernah dengar CHURPCHURP !! kalau sesiapa yang ada blog, mesti tau dah CHURPCHURP nie.. kalau tak de blog pun bleh joint jugak.. guna facebook atau Twitter pun boleh..

daftarkan diri kamu semua kat sini !! klik kat sini. pastu isi form yang disediakan.. pastue klik submit.. tarrraaaaa ! kamu dah jadi pun ahli CHURPCHURP nie..

lepas register, kamu akan diberi tugasan.. tugas kamu hanyalah mempromosikan setiap iklan yang diberi dekat facebook, twitter ataupun blog. pendapatan akan dikira berdasarkan bilangan klik yang kamu dapat melalui link yang diberi.. mudahkan !! kalau kamu semua ramai follower lagi masyukkk la ringgit malaysia untuk kamu ..

andai kata kamu semua tak berapa nak faham, boleh tgk kat slide di bawah ..

Tak rugi ape pun kalau joint. tak kuar sesen pun duit ...
Klik kalau suka hokey !!

Selamat Mencuba !!

Te Amo
 

You Might Also Like

0 Comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images