:: kesibukan melampau ::

May 28, 2012

helloop.haiioo.....

hari ni tak dpt nak update yang panjang berjela-jela. tuntutan keje yang menimbun semejak ganti sorang awekkk nie cuti bersalin.

klu dilhat pada gambar yang aku tepek tu, mesti korang kata "eleh sikit mcm tu boleh boleh dikira menimbun".. kan kan! korang nak cakap macam tu kan... ?


tapi serius aku cakap, 1  job mengambil masa berjam lamanya.. hehe....


bila matahari terbenam mcm saat ini baru settle.  itu pun ada satu job yang terpaksa di tunda esok hari. sebabnnya bila matahari terbenam secara automatik aku diturunkan pangkat utk menjadi salesgirl.. wahhh!! turun pangkat yee..  tapi aku suka jadi salesgirl...


next entry aku akan ceritakan mengapa aku sukakan keje sebagai jurujual...


untuk pengetahuan korang, aku punya ijazah tapi aku tak pernah gunakan degree tu...


hahaha.... mesti korang kata ruginya...!!!


tapi itulah... i love what i,m doing.. !


Published with Blogger-droid v2.0.4

You Might Also Like

0 Comments

Terima kasih kerana sudi datang ke blog ni. dan sudi-sudikan meninggalkan jejak korang kat sini. jika ada kelapangan kite tinggalkan jejak kite kat blog korang pulak nnti.

* sila guna perkataan yang molek² dan jangan emo² - Thanks*

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images