:: Sesat menuju ke i-City ::

December 14, 2011

Destinasi ke 3 pada hari raya haji tempoh hari, adalah i-City... excitednye nak kesana tau. orang kata tempatnye tersangat la best. disebabkan aku sukakan udara sejuk, so, aku berhajat nak g snow world dia orang.. 

tapi malang sikit la nasib kami semua, sebab kami tersesat.. ahaaa............. aku jadi blur bila tetiba aje, jalan yang aku tunjuk tue menghala ke seremban.. hahaaaa!! sila la gelak.. puas jugak la aku nak mencari arah nak ke lebuhraya persekutuan.. hampir 2 jam gak la baru sampai kat i-city nie..pulak tue, jalan nak masuk kat i-city tue boleh jem yang boleh dikatakan amat² teruk... huhu.. seb baik la semangat kami semua kental...  ^__^

 penuh dengan cahaya LED

Kami berdua gembira.. tapi lagi gembira bila bucuk ade kan ??


antara ahli rombongan cik kiah yang kehabisan tenaga..

kepenatan yang teramat sgt, tapi kak long ngan abg long tak reti penat. so terpaksalah kami menunggu dia orang kat tepi jalan.. Tapi nasib baik lah cuaca tak berapa nak elok. Guruh berbunyi di sana-sini, so penantian  tak de la lama sangat...

so, kesimpulannya i-city tak berapa nak happening. mungkin sebab kami semua kepenatan. tapi i-city tak berapa nak syok. lebih² lagi aku tak berkesempatan nak masuk snow world... T__T


Te AMo


You Might Also Like

0 Comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images