3 tahun lepas dot dot dot...

December 22, 2010

dulu..
3 tahun lepas, aku jumpa sorang mamat ni. aku jumpa dia kat tempat kerja dia. aku tapaukan makanan untuk dia walhal aku tak pernah langsung jumpa n kenal dia.. Wow buleh ke mcm tue.. tapi tu lah hakikatnya.. aku tak kenal dia. tapi dia kenal aku. pasal dia selalu skodeng aku kat tempat kerja aku.. ceh! tak aci kan..
alkisahnye, officemate aku bagilah no phone aku kat mamat nie. dia kata mamat nie hensem.. so aku pun suka la..almaklum la mase tue aku single, usia pun dah makin meningkat tapi tak de boyfriend.. sedihnyer mase tue..selalulah kite orang contact each other.. sms aje.. phone jarang skali..

satu malam tue.. dia msg cakap botol air dia pecah kat tmpt kerja.. pas tue kantin kat tmpt kerja dia dah tutup [kerja malam la katakan], aku ni kan mudah kesian kat orang , aku pun dengan rela hati nak hantarkan air kat dia. tapi sebenarnya, nie la peluang aku nak tengok muka dia.. ehheeee.. 
malam tue pulak mak aku x de, so line clear.. aku tapaukan air masak ngan nasi sikit. ari tue pulak hari raya haji, so ade balance2 makanan tue aku tapau la semua...

disebabkan aku tak berapa familiar ngan jalan2 kat kawasan kilang2 pasir gudang nie, maka aku tersesat n rasa macam nak giveup. tapi hensem punya pasal [tue kawan aku cakap] aku cari2 la jugak.. n pukul 2 pagi baru aku jumpa! 2 pagi!!! adeeeehhh.. camne la bleh sesat!

sampai kat sana, aku jumpa mamat tue. ceh!! ceh!! tak hensem pun? gelap aje? kawan aku nie bohong la.. tak hensem langsung..
tapi tue 3 tahun lepas... skarang dah jadi husband aku! kheiekehekehhh.. amik ko! tak hensem konon! tapi skarang dah hensem.. happy anniversary bucuk!
[gambar : parvilion, kuala lumpur]
peace
sayang kamu semua!

You Might Also Like

0 Comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images