:: Nuffnang Ad ::

December 08, 2010



gembiranya rasa hati ...bila dh pasang nuffnang...
kiehekehh..jakunnye budak eita nie kan.. almaklumla.. baru selesai mengode2 blog + pasang "perigi emas"..
a.k.a mencantikkan blog.. *cantik tak blog aku sekarang....* keihekehehh...
(aku budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan..... terngiang2 lagu mase kecik2 kan..kan.)

so.. ini la yang terdaya aku buat..
niat kat hati nie nak letak gambar kat sidebar aku tue..
ade sapa2 nak tolong ajar aku cam ne nak buat benda alah tue?

tolong ye...


You Might Also Like

0 Comments

Terima kasih kerana sudi datang ke blog ni. dan sudi-sudikan meninggalkan jejak korang kat sini. jika ada kelapangan kite tinggalkan jejak kite kat blog korang pulak nnti.

* sila guna perkataan yang molek² dan jangan emo² - Thanks*

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images