::Kenapa saye Suka Hujan ::

October 26, 2011


Hujan itu satu rahmat dari Ilahi.... satu anugerah yang istimewa.. aku suka sgt bila hujan, lebih² lagi waktu bekerja ? salah satu sebabnye adalah kerana udaranya sejuk dan nyaman.. faktor utama adalah kerana kat tempat kerja aku tak air cond, so cuaca kat dalam tmpt kerja aku nie mmg panas.. tmbahan pulak, kedudukan kipas angin yang jaraknyer sebatu dari meja aku membuatkan aku sukakan hujan..

waktu hujan cam nie, air memang sejuk, aku suka mandi air sejuk. bila mandi air sejuk, badan akan lebih segar. mata tak cepat mengantuk dan yang lebih penting, air sejuk dapat mengurangkan berat badan.. sebab itu kita disarankan mandi pagi seawal waktu subuh.... 

Nota Kaki : Pas bersalin nnti nak try mandi guna Ais pulak.... ^__^

You Might Also Like

0 Comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images