:: Bila Nurse cakap Nak kena Amik Darah.. Sure Comfirm itu satu Penyeksaan ::

August 17, 2011


Hye sayang² semua !!
Panas terik sangat kan bulan puasa kali nie..
sungguh mencabar betul berpuasa di tengah² cuaca panas terik di tambah pulak dengan keadaan berbadan dua nie... *cehcehhh mcm nak pengsan baca ayat nie*

hari isnin lepas aku kena pergi klinik kesihatan untuk amik sampel darah. dia orang nak kata aku nie ada kencing manis la tue kan.. ini semua gara² air glukosa yang aku minum minggu lepas. cehh!! aku memang tak percaya yang aku nie ada kencing manis hokey... so, hari ahad aku pergi test darah sendiri kat farmasi. bacaan 4.4 ajer.. see! mana ade kencing manis pun.... !! ^____^

tapi ape pun kena g jugak derma sampel darah kat klinik tue.. dari start pukul 8.30 am, pastue 11.30 am, 5.30 pm dah yang last sekali 8.30 pm dah hasilnyer ....

*

*

*

*

*

Nampak tak dot-dot comel tue...  4 dot comel yng nurse tue tenyeh kat lengan aku pasal tak jumpa urat.. kejam tak ? *


*


*


*


*

Nampak tak kesan lebam kat lengan i nie.. tue bukan daki hokey.. tue lebam pasal darah tak moh kuar..... 
Nota Kaki : Sila jaga pemakanan sebelum nak kena enjet.. peringatan untuk diri sendiri jugak..

Te Amo

You Might Also Like

0 Comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images