:: bila timbul rasa benci ::

January 13, 2011

adekah hari anda hangat ari nie?? ye hari saya hangat sangat!!! hangat yang hangit! ceh2.. hati betul2 tengah membara.. kalau la aku nie lebih besar dari dia, memang aku angkat dan baling dia kat sungai.. tapi sungai masai dah kering.. sungai mana yang layak untuk orang2 macam nie? errrrmm.. aku buang dia kat laut kongkong.. hahhaaaa.. biar dugong makan.. dah le banyak isi...

entah sejak bila nak kira extra bonus pun nak ade approval lettler dah real bos yang siap tandatangan. pulak tue nak sorang-sorang salesgirl. kalau boleh dia nak tarikh surat tue pun tahun 2010.. kepala hangguk dia la... dah bertahun2 bonus tak de naik %. lagi2 ko nak menyusahkan aku. dah la awal2 tahun aku nie banyak kerja lain. kalau rasa2 tak percaya, tak payah cek. ingat aku kemaruk sangat nak sales bonus tue?? ade aku kisah kalau tak dapat??

untuk real bos aku pulak. dah la gaji tak naik2.. pastue lagi2 nak adjust comission yang sekangkang kera tue. kalau rasa tak mampu nak bayar. tak payah nak beri komisen!!! adeeeeh! memang menyakitkan hati betul la...
tibe2 perut aku rasa lapar yang amat sangat.. heeeee.. kalau tension perut cenderung untuk lapar. diet pun dah entah kemana.. kalau ikut rasa hati mau aje aku berhenti dah cari kerja lain.. powerroot pun sedia menanti.  tapi biar aku fikirkan dulu.. ikut rasa binasa nanti.. tapi sumpah aku rasa kecik hati yang amat sgt ngan tmpt kerja sekarang....



Hari Yang Hangit;

You Might Also Like

0 Comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images