:: From Him ::

March 25, 2012


Sempena birthday aku yang ke 32 tahun pada bulan Feb lepas, 
bucuk hadiahkan ini..

Yang best tu, cokelet feberet aku tu, bertambah sesuai dengan pertambahan usia aku heheee... tapi dalam pic tue, cokelet tu tinggal sikit pasal dah banyak masuk dalam perut baru teringat nak ambik gambar. hahaa.. 


dengan adanya minyak wangi ini, hari² aku berbau wangi. kalau tak, memang berbau tengik la hari².. ^__^ sebabnye aku memang tak de minyak wangi, so memang tak terlintas langsung nak pakai wangi² nie. even deadorant pun aku jarang pakai. kalau belipun buleh tahan setahun. tapi seb baik la aku tak de masalah bau badan...


cokelet ini aku sorok tapi entah macam mana Dania boleh ternampak cokelet nie, ape lagi, merengek la dia nak jugak. dia nie memang hantu cokelet macam ibu dia. so, nak tak nak terpaksa la beri di seketul. yang lain cepat² aku masuk dalam mulut aku. hhaaaa... bila dia nak mintak lagi, aku cakap dah abis.. ^__^

kedekut betul la aku nie kan, sampaikan anak sendiri pun nak berkira! isyyyy tak tahu la nak cakap ape lagi..

Note : Jangan kedekut sangat dengan anak hokey!


Love


You Might Also Like

0 Comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images