:: Alhamdulillah .... YeeeeHooo !!! ::

March 22, 2012


untuk tatapan korang,
aku dah berjaya mencuri hati² mereka. Haaaaa ada rasa bangga sedikit sebab aku memang dah merajuk gila dengan nuffnang sebab tak mo bagi aku duit banyak mcm blogger² lain. aku ingat dengan berblog nie, boleh dapat duit dengan mudah. tapi hakikat nya, JANGAN NAK BERMIMPI. 

ape yang penting, berblog la dengan seikhlas hati. bila hati ikhlas dan tidak mengharapkan ape² pun dari sesiapa pun. "even tak de sorang pun nak baca entry ko". ini lah hasil nye :




walau tak sebanyak mane pun. tapi aku suka. dan yang paling mengembirakan aku, unique klik untuk blog aku nie semakin bertambah. Thanks Kepada Nuffnang, sebab keranamu dapat gak merasa BE. Terima Kasih jugak kepada semua kamu kamu dan kamu yang sudi membaca entry di blog polkadot ini...


Love korang semua

You Might Also Like

0 Comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images