Friday, November 11, 2011

:: Dia Anak beruang pertama yang akan menduduki SPM tahun ini ::

aku berharap pihak PERHILITAN tidak menjalankan operasi penangkapan pada tarikh tersebut. kesian kat anak beruang nie, dia pun pun nak berjaya jugak! cube ko orang tengok anak beruang nie comel tak ?


-***-



-***-



-***-



-***-



anak beruang modern, dah tak berkaki ayam! 

tapi aku lebih suka panggil dia BUNTAT! hahaaa.. ekkk buntat salin kulit, warna biru yee.. bukan ke warna kulit buntat warna oren??

semoga usaha selama ini, berbaloi hendaknyer, semoga ALLAH menerangkan hati kamu, melapangkan dada kamu yang bidang tue, hahaaaa! 

:: Sebagai Manusia, Aku Sayang Padamu ::