:: Dari Lensa Canon Powershot A3100IS ::

August 18, 2011

Jika kamu tidak berkemampuan nak beli kamera DSLR, aku recomendkan beli benda alah ini.. Gambar memang cantik. adik aku yang agak cerewet pasal camera nie pun suka dengan camera aku nie....



walaupun size nyer agak tebal.. tapi kalau baling kat hanjing, sure confirm la hanjing tue tak mati... keiekhhh.. thats mean camera nie tak berat sgt smpi patah jari jemari mulus ko orang. kiekhhh....

nak tahu tak bertapa cantiknyer gambar yang ko orang akan dapat bila shoot pakai camera nie ? jom layan antara gmbr terbaik yang aku ada....

comel tak anak aku ? keihekhehh.. 

kami serupa kan? sama² comel ! tet!!

cam shoot dari camera DSLR kan ??

nie gambar yang paling terbaek dari ladang !!

Love Dania !!

shhhhh!!
so, ape pendapat kamu? cantik kan..  skarang nie, canon dah ade camera digital yang terbaru..powershoot A2200.. hargernya kalau tak silap Rm 399 ajer.. boleh layan kat sini kalau nak tgk feature nyer..

Te Amo

You Might Also Like

0 Comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images