:: Berdating Dengan Pengawai PERKESO ::

August 10, 2011


helllloooooooooooooooooo semua !!!
Selamat Menjalani Ibadah puasa. pssstttt ari nie aku tak puasa .. tettt!!!! pecah rahsia.. ini semua gara² dipaksa Minum Air glukosa pagi tadi untuk Ujian Diabetes para ibu-ibu mengandung... Dari pukul 10 mlm tadi aku dah start puasa, tapi aku curi² jugak la minum air.. mana tahan laaaa baru berapa jam buka puasa dan kena puasa balik.... ^____^

pagi tadi Bucuk bersahur sorang²... kesian aku kena tengok aje dia makan.. tak adilkan ?? pukul 8.30 aku dah terpacak kat depan kaunter pendaftaran Klinik Kesihatan Pasir Gudang. Tapi makkkkkk oiiiii ramainyerrrr.. dah ler no giliran tak berfungsi, so telinga kena dengar dengan teliti la, nanti terlepas payah pulak...

pukul 9.20 am kena ambik darah yang pertama.. sakit oooooiiiii dia cucuk.. pastue kena minum air glukosa.. Manis sgt la, adeehhh. cam nak complaint aje.. tapi untuk baby, aku boleh buat....abis la 3/4 cawan air tue... dalam pukul 10.45 am kena ambik darah lagi sekali. then baru boleh balik....

ingatkan nak balik umah mak dulu, untuk menjamu selera.. Almaklumlah tak puasa.. terbayang² serawa durian yang mak buat malam tadi.. tapi hampeh bila pegawai PEKESO dah call kata dah sampai kedai.. adeeehhh potong stim betul la...

terpaksa la bergegas ke kedai dengan secepat mungkin.....

 Buku Panduan yang Pegawai tu bagi kat aku..

 cantik kan tulisan pegawai tu


sampai kedai.. jumpa pegawai.. chocet sana chocet sini, fotostat sana fotostat sini. DONE.. rupanye selama ini company kurang bayar SOCSO, so company kena penalti. semua dah selesai tinggal tunggu surat comfirm daripada PERKESO berapa jumlah nak bayar....

sekarang nie, tengah sibuk mengemas sisa dokumen yang berterabur dikerjakan dek orang PERKESO tue.. suka hati aje tinggalkan meja aku bersepah cam tue........

Te Amo

You Might Also Like

0 Comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images