Sunday, January 9, 2011

If I Were the Green Hornet

jika aku adalah the Green Hornet..

Green Hornet

perkara utama yang aku nak settelkan adalah jenayah yang melibatkan kanak-kanak pas tue jenayah yang melibatkan kucing.. heheeeee ade ke jenayah yang melibatkan kucing? ahhhhh tak kira, aku nak jugak. sebab aku sayangkan kanak-kanak dah kucing.. jenayah lain biar polis aje yang kasi settle. nanti dia orang tak de kerja pulak.. heeheeee

erm... untuk kanak-kanak tue, aku nak pantau kat tempat pusat-pusat penjagaan kanak-kanak. Rumah-rumah yang ada pembantu rumah indonesia pun aku nak pantau. sebab dia orang nie jaga budak main ikut sedap hati dia orang aje.. mentang2 la budak2 tue bukan anak dia orang. sesuka hati nak tengking, sesuka hati nak bagi makan ke tak, sesuka hati nak picit2 budak tue, hangiiiiiiiit betul la...
untuk kucing pulak. aku nak tangkap sesiapa yang suka buang kucing merata2 tempat, mendera kucing, tendang2 kucing, LANGGAR kucing.. agaknya dia orang nie hati batu kot..

ape yang aku nak buat ngan orang2 macam nie..?? ermm.. nak sediakan satu pulau yang takde ape2, makanan pun tak de. tapi harimau ada! haahaa.. biar harimau makan orang2 macam nie..


Tolong Ingatkan Aku
Sayang kamu semua