:: Daiso di Johor Bahru ::

January 25, 2011

 jeles dengar reena_onn cerita pasal daiso.. aku pun teringin sangat nak g tmpt nie.. ape benda alah Daiso nie? Daiso nie tmpt jual barang² dari Jepun. harga setiap barang Rm 5.00 aje! mcm tak percayakan? sekarang Daiso pun ada kat Johor Bahru tau! [ingat kat KL aje mcm² ada !] so sesiapa yang nak pergi tengok ape benda alah la Daiso nie, bleh g kat Jusco Bukit Indah kat Taman Perling.


 aksi dania kuak lentang bila kepenatan melayan ibu dia..

Section yang paling aku suka, kat tmpt barang² craft.. juling biji mata tengok banyak pilihan kat cnie

 nie section yarn. benang dia beso² beb!


 nie bahagian felt. cik lisha pun dah suka felt craft. semoga dia berjaya dengan hobi baru!
nie bahagian aksesori barang² craft

Aku g masa nak krismis ari tue [lmbt lagi entry aku nie kan? Aku Bz Hokey!] seronok shopping kat ctu sebab dia orang jual barang isi rumah..

 Te Amo,
Sayang Kamu Semua

You Might Also Like

0 Comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images