Aqaisha Collections

May 08, 2014

Haiii... Assalamualaikum. .
Dah macam biskut chipsmore  pulak kan, kejap ada kejap takde. Kesibukkan yg teramat sangat. Dengan kerja office yg asyik pending aje. Alhamdulillah, sales pun banyak. Commission pun banyak jugak.. hahaha rezeki anak..


Di tambah pula dengan kesibukan menguruskan business kite yang baru nak mula nie. Hehe.. sememangnya dari dulu lagi nak ada perniagaan sendiri. Dengan izinNya maka lahirlah Aqaisha collections... Dekat Aqaisha collections nie... ada jual pelbagai jenis tudung..alhamdulilah, sekarang Aqaisha collections dah ada peminatnye yang tersendiri... terima kasih awak semua!! Buat masa nie AC jual tudung aje dulu.. akan datang, in Sya Allah akan ada pelbagai jenis barang. Niat sebenarnya nak jadikan aqaisha collections ni sebagai butik muslimah.. harap2 tercapai hendaknyee...

Korang semua.. sudi² kan lah.. singgah dekat kedai maya kite ni ekkk.... ape yang istimewanya kedai kite ni... kebanyakkan tudung yg kite jual adalah di bawah rm 20.00. Dan yang paling best, kite boleh jadi posmen hantar tudung terus ke pintu rumah korang. Kalau order pagi, tengahari dah sampai. Hahaaaa tapi khas untuk penduduk pasir gudang dan kawasan sekitarnya aje......






Boleh jenguk² Facebook Aqaisha Collection  atau Aqaisha Hijab  untuk lebih banyak pilihan Hokey!!

PS : Terima kasih kepada semua customer² AC yang dah pun membeli belah dengan AC.. Mana yang terkurang minta Halal kan ekk....!!

You Might Also Like

0 Comments

Terima kasih kerana sudi datang ke blog ni. dan sudi-sudikan meninggalkan jejak korang kat sini. jika ada kelapangan kite tinggalkan jejak kite kat blog korang pulak nnti.

* sila guna perkataan yang molek² dan jangan emo² - Thanks*

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images