Hadiah Hari Jadi Dania - 4 Tahun

September 30, 2013


Nak tunjuk dengan korang, hadiah-hadiah yang Nur Iman Dania dapat sempena hari jadi dia yang ke 4 tahun.Mekasih, Hadiah dari Agee jee i lupa nak amik gambar. Hahhaaa... Sorry Agee!


Ini Kotak Jewelery Hello Kitty, Asha yang bagi

Ibu Tumpang letak Brooch ibu yee kakak!
Sebenarnya ni hadiah Hari jadi in Advance kepada Muhammad Aufa Tahqif. Tapi I bagi kakak Je la, sebab nak ajar dia menambung!
 
Ini Hadiah Permintaan Khusus dari kakak. Dia kata nak mainan doctor².. dah tak nak jadi polis, nak jadi doktor pulak makcik nie

Banyak² hadiah nie, yang paling i suka adalah tabung Messi tu. heheehehe! i memang suka menabung duit syiling. Nampak gayanya, kakak pun dah ikut jejak langkah i. Bila dah dapat tabung ni, terus dia duk diam² dalam bilik pastu dia keluarkan semua duit syiling dalam tabung 1 Malaysia i, then dia masukkan dalam tabung dia. Wah!! melopong i sebab dalam tabung i dah takde duit.

Sejak dari tu, pantang nampak duit syiling bersepah dekat rumah, dia akan kutip pastu dia masukkan dalam tabung dia. kalau i bagi duit syiling suruh masukkan dalam tabung, dia akan tanya, nak masuk tabung ibu ke tabung nia? Kalau i cakap tabung ibu, dia suruh i tutup mata, pastu dia masukkan dalam tabung dia jugak! hahahahahaa! pandai ekk anak ibu dan bergurau dengan ibu!

Pssssst! tu cadar baru i, Cantik tak? i suka suka suka!

You Might Also Like

0 Comments

Terima kasih kerana sudi datang ke blog ni. dan sudi-sudikan meninggalkan jejak korang kat sini. jika ada kelapangan kite tinggalkan jejak kite kat blog korang pulak nnti.

* sila guna perkataan yang molek² dan jangan emo² - Thanks*

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images