Alhamdulillah, Rezeki yang tidak disangka-sangka

July 18, 2013

Assalamualaikum....
kemain lama menghilangkan diri. mood berblog semakin menipis gitu. hahaha.... dikesempatan yang ada ini, i nak ucapkan selamat berpuasa kepada korang semua, pembaca blog i. semoga Ramadhan kali ini, membawa lebih keberkatan, membawa lebih kebaikan dan membuka ruang yang seluas-luasnya untuk kita memperbaiki diri, memperbaiki rohani. semoga kita menjadi dikalangan hamba² Nya yang soleh dan solehah.

sebenarnya, i rasa seronok dan terharu dapat menyambut bulan Ramadhan kali ini. Terdetik dekat hati, mungkinkah ini Ramadhan terakhir aku? Sayu sebenarnya, adakah ini cuma perasaan pembawakan budak? isk! isk! isk!

Maka Ramadhan kali ini, i cuba memperbaiki Solat, memperbaiki tingkahlaku, Alhamdulillah, walaupun tidak sepenuhnya berubah, sekurang² suami dapat melihat perubahan itu. heheheeee....

Dan, Allah S.W.T tu Maha Penyayang dan Maha Pemurah. Dengan IzinNya, maka Dia turunkan rezeki yang tidak disangka²...






Walaupun hampir sebulan i tak update blog, Nuffnang bagi jugak BE dekat i, Toce! Toce! Nuffnang. Semuanya Rezeki Ramadhan. Alhamdulillah...

pembawakan Budak yeee.... heheee! nanti la i ceritakan 

You Might Also Like

0 Comments

Terima kasih kerana sudi datang ke blog ni. dan sudi-sudikan meninggalkan jejak korang kat sini. jika ada kelapangan kite tinggalkan jejak kite kat blog korang pulak nnti.

* sila guna perkataan yang molek² dan jangan emo² - Thanks*

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images