Promosi Barangan Samsung

March 29, 2013

mesti korang dah tahu kan, yang kedai tempat kerja i akan buat promosi. kali ini kita orang buat promosi untuk barang Samsung berserta dengan cabutan bertuah. Pertama kalinya, bos i dengan murah hati nak adakan cabutan bertuah! heheeee...

tujuan utama promosi adalah untuk memperkenalkan model² peti sejuk Samsung yang baru. Ciri utama adalah 'Digital Inverter Motor'. Nama pun Inverter, fungsi nya adalah untuk menjimatkan bil elektrik korang sehingga 40%, disamping itu, Samsung memberikan Jaminan motor tersebut selama 10 Tahun. Wow! lopongkan mulut korang ye!

Selain daripada Peti Sejuk, Samsung juga mengeluarkan Mesin Basuh Front Load dengan teknologi Eco Bubble yang mengurangkan 70% kerosakkan fabrik. Untuk Mesin Basuh Top Load, Samsung mengeluarkan Mesin basuh dengan teknologi wobbler 3D. Ape teknologi Wobble 3D ni. Apa yang i tahu, Teknologi 3D wobble ni dapat mengurangkan penggunaan air, mengurangkan renyuk pada pakaian dan mencuci lebih bersih kerana pusaran air yang umpama 3D, berombak dan beralun macam dekat pantai! hahaaa!

Kalau korang berminat, boleh la datang jenguk² kat kedai i ataupun dekat mana² dealer samsung. Tapi kalau orang datang kedai i, boleh dapat cabutan bertuah! hehee.. moh ler datang!

Hadiah Menarik!















You Might Also Like

2 Comments

Terima kasih kerana sudi datang ke blog ni. dan sudi-sudikan meninggalkan jejak korang kat sini. jika ada kelapangan kite tinggalkan jejak kite kat blog korang pulak nnti.

* sila guna perkataan yang molek² dan jangan emo² - Thanks*

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images