Love Story - The Red

March 06, 2013






sekarang ni, warna merah menjadi kegilaan i, hahaha! Tetapi hanya setakat pada gedjet je la.. bukan pakaian dan lipstick! 

tak tahu la kenapa boleh jatuh cinta dengan semua barang yang berwarna merah. bila pandang warna merah ni, buat mood i lebih bertenaga dan bersemangat. pencarian dalam google, warna merah ini dikatakan warna yang hangat dalam spektrum warna. warna merah digunakan untk merangsang badan dan fikiran. Ooooo maybe sebab ini lah i rasa bersemangat.

kepada korang yang lemah lesu dan tak bersemangat, apa kata selitkan sikit warna merah pada hari² yang membosankan korang. Maybe boleh menaikan mood gembira korang pada masa itu.

Macam i, hari² bawa wallet, makeup beg dan phone warna merah kemana sahaja i pergi. cuma beg tu kadang² je bawak. Sebab sayang sangat! takut kalau selalu guna, jadi rosak. Al maklum aje la POLO la sangat.. 
^______________________________________^


Suka warna coklat jugak. Sebab coklat tu sedap! Tapi disebabkan sekarang ni dalam peringkat induction Atkins Diet.. Maka terpaksa lupakan sementara coklat, mangnum cheesecake dan sebagainya.! huhu

You Might Also Like

0 Comments

Terima kasih kerana sudi datang ke blog ni. dan sudi-sudikan meninggalkan jejak korang kat sini. jika ada kelapangan kite tinggalkan jejak kite kat blog korang pulak nnti.

* sila guna perkataan yang molek² dan jangan emo² - Thanks*

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images