Happy Belated Birthday Mum

March 20, 2013

atas sebab kesibukan nak promosi tak lama lagi, maka i cerita lah kat korang cerita² yang agak 'basi'. hehe... pada kebiasaanya, bulan Mac memang meriah. Sebabnya, bulan ni, ada 3 orang yang penting dalam hidup i akan  menyambut hari jadi. mereka adalah Adik Bongsu i, Intan Nazira Isa. Adik Bongsu i lagi *eikk banyak betul adik bongsu ni* Amarlisa Abd Rafar dan the only one Mak i Siti Rubeah Binti Shikh Ali.



jika dulu, i memang suka buat suprise dekat semua ahli keluarga i. Tapi mood tu kurang sikit sebab adik² i semuanya dah tak tinggal serumah dengan i. huhu! sedih. sempena birthday mak i yang ke 53 tahun, Adik i sanggup balik dari KL semata² nak sambut birthday mak. yang paling best, adik i, Roziana Rafar sponser Ice Cream Cake! yeeehooo......! buat² lupa sekejap yang ketika itu i tengah diet. Tak kira! nak makan juga Ice Cream cake tu. Tak pernah makan sebenarnya, sebab tu jakun sikit. hahahahaa..

Kami celebrate birthday mak takde la buat suprise² sangat. Mak pun dah tahu. Walaupun tak ada suprise, i mengharapkan mak suka dan gembira dengan apa yang kami buat. Selamat hari Jadi Mak!

Ice Cream Cake!!






Budak ni baru bangun tido...


Cucu Kesayangan Nenek
Walaupun umur mak 53 tahun, tapi ramai orang kata usia dia lebih muda dari ni.

You Might Also Like

0 Comments

Terima kasih kerana sudi datang ke blog ni. dan sudi-sudikan meninggalkan jejak korang kat sini. jika ada kelapangan kite tinggalkan jejak kite kat blog korang pulak nnti.

* sila guna perkataan yang molek² dan jangan emo² - Thanks*

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images