umur saya 23 tahun

February 19, 2013

23 Tahun la sangat kan?? Ngeri pulak bila lihat angka umo semakin bertambah dan meningkat. sedangkan kehidupan masih lagi tonggang langgang macam budak baru habis spm..
hingga kini masih lagi tercari2 kekuatan dan keistimewaan yang ada pada diri.. ape ek keistimewaan diri yang buat i laib dari orang lain...
bila lihat kejayaan orang lain, yang seusia dgn diri, serious i memang jeles! hahaaa pengakuan ikhlas ni... soalan yang selalu i tanyakan pada diri, pada masa depan ape keistimewaan yg i ada yang boleh menjamin masa depan keluarga i?
andaikata suatu hati terpaksa berhenti kerja dan duduk dekat rumah. apa perkara yang i boleh buat utk bantu keluarga, bantu suami i? emmm.. tu yang buat i pening. tak kan i nak duduk rumah abis kan beras je kan?
pening2...
tengah2 fikir sambil makan birthday cake sendiri... datang sorang hantar bunga dan coklat! wow! hampir tersedak!
terima kasih bucuk..

You Might Also Like

4 Comments

  1. 23 tahun? alahai... muda lagi la dear... hihi.. K dulu umur 23, lagi la.. tak de benda yang dpt di banggakan.. baru nak mula kerja dan ada duit sendiri... Sekurang2nya, umur awak 23, awak dah ada keluarga yang bahagia, itu hal yang paling berharga kan? tak pe.. masih ada masa nak kejar apa yang di impikan.. wish u good luck ye.. happy birthday... moga apa yg di hajati akan tercapai tak lama lagi... aminnn... :)

    ReplyDelete
  2. akk.. bukan 23 la.. 33 sebenarnya...
    kalau 23 thn tak de la pening sangat mcm ni...

    ReplyDelete
  3. angahh. abg adi bagi bunga lagi? uwaaa jealousss! kate kat abg adi kite nak jugak. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. aha... siap suruh orang hantar kat kedai lagi.. dengan coklat ferrero rocher.. 2 layer lagi.. hahaa! gemuk gemuk! lepas nie

      Delete

Terima kasih kerana sudi datang ke blog ni. dan sudi-sudikan meninggalkan jejak korang kat sini. jika ada kelapangan kite tinggalkan jejak kite kat blog korang pulak nnti.

* sila guna perkataan yang molek² dan jangan emo² - Thanks*

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images