Selamat Datang 2013

January 15, 2013




Aloooo... dah hampir 3 minggu berada dalam tahun baru. Baru hari ini ada kesempatan untuk update blog. busy mengalahkan perdana menteri. enchhh! disebabkan akhir tahun hari tu, syaikat tempat keje i ni, buat promosi, so tak dapatlah nak mengadap komputer dan melayan internet seperti selalu. tambahan pula, i memang online dekat office *kat rumah tak de internet dan  juga komputer keikeihh*. rasanya i memang kena beli laptop baru la, baru ada masa agaknya. itu pun kalau ada masa! kiehkeihkehhh..

Apapun, selamat menyambut tahun baru kepada awak semua. semoga tahun baru ini mematangkan diri dan menjadi tahun yang lebih baik daripada tahun² sebelum nya.

banyak benda nak update sebenarnya, tentang nur iman dania yang dah pun bersekolah, tentang kerja, tentang Muhammad Aufa Tahqif. tapi satu² la ye... 

kepada korang yang selalu mengunjungi blog i yang tak seberapa ni i ucapkan terima kasih. sila la selalu singgah dekat blog ni ye.. i akan cuba update selalu yang mungkin.. ehh! 



You Might Also Like

2 Comments

  1. wak salam singgah je .., tadi baca entri tesco serialam tuuu.., uuuHUu

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi datang ke blog ni. dan sudi-sudikan meninggalkan jejak korang kat sini. jika ada kelapangan kite tinggalkan jejak kite kat blog korang pulak nnti.

* sila guna perkataan yang molek² dan jangan emo² - Thanks*

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images