:: Mungkinkah Ada Julia Part 2 ::

November 09, 2012



Walaupun i berkerja 1030 pagi sampai 10 malam, tapi masih lagi berkesempatan nak layan cerita Julia ni. Almaklum aje la, berkerja pun dikelilingi dengan tv LCD, LED dari kecik sampai la ke besar. Pulak tu, Boss i ni tak cerewat kalau nak tengok TV. Tapi selalunya pada waktu malam la. sebab kalau bukak siang, alamatnya satu kerja pun tak siap. selalunya masa untuk bersenang lenang adalah pada pukul 7 malam hingga la balik kerja. sebab masa ini, kami semua para pekerja wajib untuk melayan tetamu yang datang. dan tidak dibenarkan membuat paperwork. so, dikesempatan ini, kitaorang akan buka TV dan menonton dengan happy nya. heheeeee....

semalam, penyudah cerita Julia kan? hampeh jugak la bila kisah Juli yang tabah tu berakhir dengan dia membawa diri ke luar negara bersama anak² nya. ape yang i harapkan adalah Ain tu meninggal dunia ketika  bersalin, dan Julia dapat kawin dengan Amir dan hidup bahagia bersama anak² mereka. tapi itu lah, bukan i yang buat scipt dan juga mengarah. tapi i geraammmmmm kenapa julia tak bersama Amir!!!  hampa kan?


mereka pun sependapat dengan i, nak kan Amir dengan Julia Bersama dan mematikan watak Ain

Mungkin akan ada julia part 2.. Mungkin! 

You Might Also Like

0 Comments

Terima kasih kerana sudi datang ke blog ni. dan sudi-sudikan meninggalkan jejak korang kat sini. jika ada kelapangan kite tinggalkan jejak kite kat blog korang pulak nnti.

* sila guna perkataan yang molek² dan jangan emo² - Thanks*

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images