:: Aku yang sentiasa Sibuk ::

October 13, 2012

haiiii semua!
kalau korang berperasaan, i dah lama tak update blog. dah lama update tu satu hal, pastu update pun cerita pasal anak aje kan. hahahahaa... mesti ada diantara korang yang tersangatlah bosan mendengar celoteh i pasal anak² i kan. ^__^. seronok rasanya bila berbicara pasal anak. hahahhaaaa... ketawa lagi. i memang gembira. dan kegembiraan ini membawa kepada pengumpulan lemak² yang tidak terhingga di tempat² yang strategik.. kemain dia sedap duduk dalam badan i. 

untuk sekian kalinya, i berazam untuk lebih aktif berblog. kenapa i berblog? i berblog untuk berkongsi cerita dengan korang. harap² dengan blog i ini, adalah info-info yang berguna untuk korang jadikan panduan. harap² masih ada lagi pembaca yang setia dengan sudi menunggu cerita² dari i.

disebabkan sekarang ini, i mengendalikan akaun 2 syarikat dalam 1 masa, makanya, masa agak terhad untuk menaip cerita. tapi i akan cuba menyelit² kan masa untuk update blog ini hokey. banyak tips² yang ingin i kongsi dengan korang semua. Harap² sabarlah menanti yeee...


Kawan Baik Saya
^__^

You Might Also Like

0 Comments

Terima kasih kerana sudi datang ke blog ni. dan sudi-sudikan meninggalkan jejak korang kat sini. jika ada kelapangan kite tinggalkan jejak kite kat blog korang pulak nnti.

* sila guna perkataan yang molek² dan jangan emo² - Thanks*

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images