:: Nur Iman Dania Anak Merdeka ::

September 11, 2012

Bertuah sungguh rasa badan ni bila punyai anak yang tarikh lahirnya sama dengan tarikh kemerdekaan tanah air tercinta. Walaupun bukan i yang mengandungkan dan melahirkan dia, i tetap bangga sebab i yang menjaga dia. Nur iman Dania yang kepoh, yang degil, yang suka gaduh dengan i, yang comel dan yang cute! wow! korang rasa tak bertapa bangga nye i ada anak seperti Nur Iman Dania? heheheeeee....

31 Ogos 2012 lepas, genaplah umur dia 3 tahun. Dan masih mengekalkan berat badan 11 kg even ibu dia berjaya menambahkan lemak²dalam badan. hahaaa....! Nur Iman Dania siap cakap lagi ngan i " ibu ni dah gemuk banyak! enya gemuk sikit je"see! rasa macam nak lempang je budak ni!

Sempena menyambut ulang tahun nya yang ke 3 tahun, i buatlah sedikit jamuan untuk ahli keluarga yang terdekat. sebab 2 3 bulan sebelum tu, dia dah sibuk menyanyi lagu happy birtday untuk diri sendiri. haha! cute sungguh bila dengar dia menyanyi tau!

Birthday cake yang seponser sepenuhnya oleh Amasha. Thanks Amasha!


























Semoga Nur Iman Dania menjadi  anak yang solehah, Semoga di panjangkan usia, diberikan kecergasan akal dan fizikal ... Amin!

You Might Also Like

4 Comments

  1. Alahai dah besar ye dia :) Lebih kurang sebaya anak aku yang nombor 3. Happy birthday Nur Iman Dania, aunty doakan Dania jadi anak yang solehah dan berjaya dunia akhirat k :)

    ReplyDelete
  2. Selamat hari lahir, Nur iman Dania .. ^__^

    www.anastasyea.com

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi datang ke blog ni. dan sudi-sudikan meninggalkan jejak korang kat sini. jika ada kelapangan kite tinggalkan jejak kite kat blog korang pulak nnti.

* sila guna perkataan yang molek² dan jangan emo² - Thanks*

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images