Friday, August 17, 2012

:: Saya Kini 8 Bulan ::

hari ni, genap 8 bulan umur saya..
sekarang saya semakin bijak,
kalau dulu ibu saya sakit kepala bila memikirkan saya yang suka tidur berbuai,
disebabkan saya sayangkan ibu saya,
saya sudah tidak perlukan buai untuk tidur pada waktu malam,
saya lebih suka tidur atas katil ibu saya yang sungguh besar

saya juga suka sangat meniarap,
sekarang kaki saya sudah semakin kuat,
saya sudah pandai mengesotkan badan saya kehadapan
kadangkala saya buat pusingan 360 darjah..
pandai kan saya..

saya paling suka time makan
saya akan makan ape sahaja orang lain makan,
hehehehee
bila orang berbuka
mulut saya riuh minta makanan
saya tidak cerewet pasal makanan.
saya berusaha untuk menambahkan berat badan saya, 
supaya ibu saya tidak risaukan saya,
baik kan saya

saya paling pantang kalau orang pakai cantik², pakai tudung
saya tahu mereka hendak berjalan²,
saya akan menjerit kuat² bila mereka tidak perdulikan saya.

sekarang saya semakin bijak kan?



sebelah saya tu kakak saya, saya suka tarik rambut dia.. hahahahah ^__^




saya tahu saya comel. comel kan saye ?

Doakan saye menjadi anak yang soleh untuk ibu bapa saya.

3 comments:

  1. jadi anak yg soleh yee..amin..nak ngorat aufa lah bleh? wiwit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin...
      ngorat la saye..
      hehe saye suka perempuan cantik ngorat saye..
      saye malu² kucing!!

      hahaaa... *ni ketawa ibu saye*

      Delete
  2. Weee... dah besar ye Cik Abe sorang ni. Cepat je kan? Lagik 4 bulan bolehlah ronda-ronda rumah lepas ni. Hehehe...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi datang ke blog ni. dan sudi-sudikan meninggalkan jejak korang kat sini. jika ada kelapangan kite tinggalkan jejak kite kat blog korang pulak nnti.

* sila guna perkataan yang molek² dan jangan emo² - Thanks*