:: Majalah Hijabista ::

June 06, 2012

rak majalah adalah tempat favourite i bila setiap kali singgah ke kedai. sebabnya, i suka tengok kot² ada majalah yang i berkenan. selalunya majalah² yang selalu i belek adalah yang berunsurkan kesihatan. tapi, suatu hari tu, i ternampak satu majalah baru. lain dari yang lain. Majalah Hijabista. wowwweeeeee! kemain seronok hati i sebab majalah ini, mengupas isu² yang berkaitan dengan hijab. berhijab atau bertudung bagaikan tsunami. betul tak. meledak macam tu! 

isu pengenalan ini menampilkan Dania Amir sebagai covergirl. banyak perkara mengenai hijab dipaparkan seperti tips pemilihan warna, cara penjagaan, cara pemakaian dan sebagainya. turut dipersembahakan juga fesyen pakaian yang boleh suaipadan dengan pemakaian hijab.

kesimpulannya, bagi mereka yang suka berfesyen dan saya extrem dalam pengayaan hijab yang terkini, boleh lah beli majalah ni.i recommend! 

isu pertama majalah ni akan dikeluarkan pada bulan julai. maknanya bulan depan! iskkk tak sabar nak tunggu majalah ni keluar!




suka sangat dengan penampilan Dania Amir mase ni. Putih Kuning yang mendamaikan! kan! kan!









i suka  berhijab yang simple dan ringkas serta cepat siap

You Might Also Like

2 Comments

  1. Tulahh... suka jugak magazine ni. Tapi kadang-kadang tengok trend tudung ada yang extreme sangat, tak tercapai dek akal. Hehehe... yang penting ikut keselesaan masing-masing :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul².. gaya extrem sgt juga boleh menimbulkan "cakap² belakang"...

      Delete

Terima kasih kerana sudi datang ke blog ni. dan sudi-sudikan meninggalkan jejak korang kat sini. jika ada kelapangan kite tinggalkan jejak kite kat blog korang pulak nnti.

* sila guna perkataan yang molek² dan jangan emo² - Thanks*

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images