:: Tutti Frutti Seri Alam Masai Outlet ::

May 04, 2012

sapa tak kenal ngan tutti fruiti  angkat tangan! hahaaa... ada juga tau diantara kite yang tak mengetahui kewujudan tutti fruitti ni, terutamanya bagi mereka yang bukan kaki makan. bagi mereka yang kaki makan seperti aku, memang tak heran pasal tutti fruiti ni kan..


aku memang dah tahu lama pasal tutti fruiti ni. tapi memandangkan outlet nyer semuanya berada di luar johor bahru, rasa hampa la jugak. tapi sekarang ni, Tutti Fruiti dah ada outlet kat Seri Alam Masai, Johor tau!. weeee wooooo!! masa aku tahu Tutti Fruitti buka outlet dekat masai, aku mengandung. Memang tak de selera langsung la nak menjamah Tutti Fruiti ni. tambahan pulak, aku dapat tahu ianya daripada yougurt. memang mati terus la selera pada waktu tu. 

Tapi selepas bersalin, selera makan kembali normal. tambahan pulak ade adik² aku ada boleh tolong aku meng'order' yogurt yang dikatakan sedap tu. mula² tu rasa was² jugak la nak test. tapi sekali test fuyoooo... not bad la.. takde la rasa yogurt sangat *rasa yogurt mcm mana ekkk- hahhaaaa* ianya bak ais krim yang tak de lemak. ada pelbagai flavour dan pelbagai topping yang akan membuatkan korang rambang mata nak pilih.

harga untuk 100gram yogurt tu Rm 5.30, kalau korang tambah topping yang berat, boleh kering poket dompet korang. hahaaaa..!! 

Info bagi mereka yang berminat untuk buka franchise











ini mangkuk size Kecil







Peneman saye



Mesin Yogurt









Tutti Fruiti Saye








You Might Also Like

0 Comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images