:: Istiadat Konvokesyen Uitm ::

May 29, 2012

Dengan rasminya adik aku kini memiliki  Ijazah. Wow! bertambahlah frame gambar konvo anak² mak kan? ape pun tahniah untuk adik aku pasal dia telah mencipta rekod baru. yeeeaaaa ! dengan jeles nye i nak bagi tahu dia dah memecahkan rekod result yang i pegang selama ini. bangga ! *menci tau*

Pada majlis tu, aku tak pergi, pasal belajar dari pengalaman. Masa majlis Konvo untuk Diploma, aku bawak dania pergi. time tu dania kecik lagi. perhhhh panas giler, pastu sesak dengan orang ramai. so, daripada pengalaman itu mengajar aku supaya tak bawak Aufa pergi. masak lah kalau budak kecik tu merengek.

ape pun, tahniah diucapkan. dan amat-amat berharap adik aku ni, cepat² cari kerja kat jb nie. sebab anak beruang nak pergi sambung belajar kat Uitm Melaka bulan depan. so, dah tak de geng ni kat umah. cepat balik ekkkkk!! i tak de kawan ni!

Fada Ahmad - Her best friend




Anak Emak







Ini Supporter and Banker ! hheeee



Anak Beruang ini bakal student Uitm Melaka






Bulu Mata Palsu ? errrkk ?

Lepas ni konvo Uitm Anak Beruang Pulak !

You Might Also Like

0 Comments

Terima kasih kerana sudi datang ke blog ni. dan sudi-sudikan meninggalkan jejak korang kat sini. jika ada kelapangan kite tinggalkan jejak kite kat blog korang pulak nnti.

* sila guna perkataan yang molek² dan jangan emo² - Thanks*

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images