Wednesday, May 30, 2012

:: Guesskids.com ::


Seluar Jeans Pertama Saye | Jb Central




Rm 48.00 - *Stress*


dengan adanya jeans nie, maka aku tak lagi pening kepala nak belikan baju budak aufa ni. serius, baju budak lelaki memang payah nak cari  yang menepati dengan citarasa..

4 comments:

  1. maik aik...guess tue! caya lah aufa..~

    ReplyDelete
    Replies
    1. guess tu.. ibu dia pun pakai jeans dyna je....
      payah nak cari baju.. klu ade jeans senang sikit.. cari t shirt aje..

      Delete
  2. Wahh... bergayalah Aufa lepas ni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'ah reena, bergaya la dia dengan jeans tu. ^__^

      Delete

Terima kasih kerana sudi datang ke blog ni. dan sudi-sudikan meninggalkan jejak korang kat sini. jika ada kelapangan kite tinggalkan jejak kite kat blog korang pulak nnti.

* sila guna perkataan yang molek² dan jangan emo² - Thanks*