:: Comment Box Yang Bermasalah ::

May 28, 2012


kotak komen aku hilang lagi. aduuhhh... suka tau dia ni nak hilang aje. alasan dia nak hilang waktu ni adalah sebabnya aku delete akaun kat intensedebate. semenjak guna Luvcomment dari intensedebate, komen kat blog nie jadi tonggang langgang. even the truth is no comment untuk sesetengah entry dan kengkadang pengomen adalah orang yang sama setiap entri. heeeee... tapi komen² dari korang semua sebenarnya adalah bernilai buat aku yang masih berjinak² dalam dunia blog nie. ... 


korang nampak tak ? link komen tak de kat situ? stress tau !

pening jugak la aku nak adjust html code untuk letak balik kotak komen tu. tapi still tak menjadi. entah macam mana, aku upload balik template yang lama, then tetibe muncul semula kotak komen tu. Alhamdulillah... senang hati sikit. tapi yang tak best nya, komen² yang lepas semua tak dapat nak diselamatkan lagi.....


dah tak nak lagi guna luv comment ! 

You Might Also Like

0 Comments

Terima kasih kerana sudi datang ke blog ni. dan sudi-sudikan meninggalkan jejak korang kat sini. jika ada kelapangan kite tinggalkan jejak kite kat blog korang pulak nnti.

* sila guna perkataan yang molek² dan jangan emo² - Thanks*

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images