Tuesday, May 15, 2012

:: Cheesecake untuk Hari Ibu ::


sempena menyambut hari ibu pada 13 Mei  yang lepas, dengan rajinnye aku buatkan mak dan mak mertua aku cheesecake ala² cam kak bani tu. ^__^



rupa cantik, tapi rase tak berapa nak cantik sgt!


tapi malangnya, tak berapa nak menjadi. cheesecake tu tak berapa nak naik la. tak segebu cheesecake kak bani bila dah masuk dalam peti ais. 

tapi cheesecake untuk mak mertua aku, habis licin. cheesecake untuk mak aku pulak, dia beri kat kengkawan dia kat kilang. adeeehh!  mak aku nie, orang buat untuk dia makan, dia boleh bagi kat orang lain pulak! kalau menjadi, best lah jugak kan!

minggu depan, aku nak try buat lagi. kali ni nak buat betul²... moga² menjadi!


Aku tak kan putus asa. akan cuba buat dan buat lagi sampai menjadi!