:: El Migos Resturants ::

April 16, 2012


Sempena meraikan keputusan Spm anak beruang yang berjaya memecahkan rekod keluarga aku, adik² tersayang ni mencadangkan El migos dekat Jusco Tebrau untuk mereka mengabiskan duit gaji aku. Ceh! mereka ni, kalau bab makan nak class aje. hheeee... tapi tak pe la, aku sayang adik² aku. *korang kalau tak mengenang budi angah! siap korang ekkk* 

sumber google : Pintu Masuk el migos Jusco Tebrau


dekat jb nie ade dua cawangan Elmigos sahaja
sumber : google


El migos nie merupakan restoren yang menawarkan makanan dari Mexico. Tapi pada aku, makanan dia macam western food yang biasa² kita makan tu. ade makanan chop chop nie, ada pizza ada speggeti dan macam² lagi la. tapi menu list dia, mak oooiiii kemain banyak. rambang biji mata nak pilih. 


tapi disebabkan El migos nie menawarkan pekaj jimat, so kita orang order yang tu aje la. lagipun makanan supersaver tue memang menarik selera kami semua!

 Ais krim nie percuma !

 Ais Water with Lemon | RM 0.80 segelas


 Rm 9.90

 Ini kids Meal - tapi kuantitinyer macam orang dewasa punya .. | Rm 9.90

 RM 9.90


Rm 9.90







Sanggup tu budak ni balik jb semata² nak makan free


Note : Gile kenyang makan kat sini, berbaloi²...

Love Him, Love my Kids, Love My Family

You Might Also Like

0 Comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images