Wednesday, March 21, 2012

:: Keputusan Peperiksaan SPM Anak Beruang ::


Dulu  entry aku yang lepas  mengenai anak beruang amik spm kan ?

so ari nie, Result SPM sudah keluar, pagi tadi selepas aku pergi JPN untuk temuduga anak angkat " nanti aku cerita pasal ni ekkk " aku bergegas ke sekolah anak beruang ni, untuk ambil keputusan. 

time aku amik keputusan SPM, tak de la meriah macam nie. Tapi skrang nie, amik result siap naik kat pentas lagi. 

walau apepun, tahniah kepada anak beruang nie yang telah pun memecahkan rekod keluarga aku... Tahniah Dik!! Tahniah Amachu ! Tahniah Buntat ! Tahniah Intan Nazira. Kamu Buat Mak ayah, kakak, abang, abang ipar , anak buah & Atuk bangga !!

 sebelum amik result dah meleleh air mata..



 6A 2B 2C percapaian yang membanggakan


 antara pelajar cemerlang, yg pakai baju purple tu dapat 10a, budak lelaki melayu tu dapat 9a














Note : Mesti malam nie, mak balik keje peluk intan nangis ²...


LOL