Monday, March 19, 2012

:: Gambar Dari Photographer Cilik ::


Nur Iman Dania sekarang nie memang bijak mengambil gambar. pantang terjumpa kamera canon aku tue, gerenti dia dok diam² mengode² camera tue. bukan setakat gambar orang aje dia pandai ambil. gambar sendiri pun pandai. siap aksi muncung itik lagi..  

orang kata, bila budak² berumur 2 tahun, dia cenderung meniru aksi dan percakapan orang disekeliling nye. mungkin dia selalu ternampak Amachu dengan Amasha dia buat aksi muncung itik tue, dia pun terpengaruh. kengkadang² tue, bila masa dia ambik gambar pun aku tak perasan. bila tengok balik gambar dalam kamera tue, baru tahu dia melenjan kamera aku.. ^__^

bila tengok balik gambar yang dia ambil, terasa nak ketawa pulak. Macam photograper pro pun ade. sila la tengok hasil kerja tangan anak aku nie.. 

 Kaki adalah objek yang paling dia suka ambik..  ^_^







 nie telinga adik dia.. ^__^






















So, pendapat korang semua mcm mn? ada bakat kan anak aku nie?


LOVE