:: Revolusi kad Jemputan Kawin ::

February 28, 2012

Dulu² punya kad kawin berbunga² kerawang kan. more pada melayu klasik. tapi sekarang nie, kebanyakkan kad jemputan kawin yang aku terima lebih santai. sesuai la dengan usia pengantin. sekarang nie kan trend kawin muda.. hahahaa! betul tak.

aku kawin dulu tak de kad jemputan. pasal aku jemput pakai mulut mak aku aje.. ahaaa.. banyak jimat ooOOO.. itu adalah salah satu cara untuk mengurangkan kos kawin. memandangkan yang aku jemput tue pun tak le berapa ramai. Jiran² ngan saudara terdekat aje, so kad jemputan tidak diperlukan.


nie salah satu contoh kad jemputan yang biasa kita lihat.
source : syifapc.blogspot.com


cantik tak ?


nie contoh kad kawin yang terkini. kartun ulosss... santai kan! yang muda remaja boleh pilih koleksi kad kawin macam nie. yang berusia tue, kalau rasa nak muda pun boleh pilih kad macam nie. tapi sendir mau ingat lah ek.. mulut tempayan boleh ditutup, tapi mulut manusia tidak. hahaaaa!!


Love,

You Might Also Like

0 Comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images