:: Kesibukkan yang Melampau bila beranak dua ::

February 28, 2012

helloo....
saye kembali lagi.........
lama dah tak update blog nie since bersalin akhir tahun lepas. ditambah pula tak de pc/notebook/ tablet kat umah, so memang tak dapat la nak berblog 2 bulan.

semenjak ada budak kecik ni, boleh dikatakan hidup lebih teratur.. mula² tue agak kucar kacir jugak la.. tak menang tangan nak handle budak berdua nie. bila adiknye dah settle, kakaknyer buat hal pulak. isk..isk.. stress jugak la..

tapi alhamdullilah, dah 2 minggu bekerja nie, semuanya berjalan dengan lancar. kalau dulu bangun tidur pukul 8 pagi, skrang nie, aku terbiasa bangun pukul 5 pagi. yang menghairankan, badan jarang letih. 

disebabkan aku nie, seorang yang panas baran, tiap² hari aku berdoa, supaya ALLAH menjauhkan anak² aku dari sikap baran aku. kekadang aku rasa takut sangat bila mereka berdua nie jadi mangsa dari ibu dia sendiri. aku sentiasa berdoa, minta pada ALLAH berikan aku tahap kesabaran yang tinggi.. 


Note : Doakan Untuk aku jugak hokey 

Love,

You Might Also Like

0 Comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images