:: Azam Tahun Baru 2012 ::

January 06, 2012

Hellooooo Malaysia...
dah berapa hari masuk tahun baru, baru la nie nak cerita pasal azam tahun baru.. hahaa.. disebabkan kesibukkan melayan karenah anak².. nak berbelog pun tak berkesempatan.... tiap² tahun aku pasang azam baru.. berkobar² seh nak create azam tahun baru.. tapi tahun nie takde la berkobar² sangat.. 

azam utama aku tahun nie, adalah nak bertudung sepenuhnye.. selalunya on off jugak.. tapi kalau boleh aku nak bertudung sepenuhnya.. tapi dalam hati nie dah pasang niat nak p rebonding.. heee.. tapi tu untuk show kat bucuk aje la..



azam kedua aku nak blajar menjahit.. nak merealisasikan impian aku nak jadi pereka pakaian kanak².. aku nak mengeluarkan pakaian kanak² dengan jenama aku sendiri... ^__^




azam ketiga..... aku nak benda nie..

Samsung Galaxy Ace.. 





Tablet PC





Legoland Malaysia Annual Pass 
[pinjam pic dari kawan aku yg dah pun beli annual pass tue - jeles tau aku.]

Note : Tolonglah Amin kan untuk aku hokey..


Te Amo

You Might Also Like

0 Comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images