:: Yayang saye - Muhammad Aufa Tahqif ::

December 20, 2011

nak tunjuk kat kamu semua yayang saye.... heheee.....
ini lah dia budak comel yang saye usung ke sana kemari selama 38 minggu..
Berat yayang 3.08 Kilo.. beso tue, tak ngam rasanye dengan keadaan perut aku yang agak comel mase tue kan ?

Lahir kat Hospital Sultan Ismail, Johor Bahru 16 December 2011 , jam 10.45am. Terlepas la hajat aku nak bersalin kat situ. sebab kalau ikutkan mak aku, dia nak aku bersalin kat Sultanah Aminah aje.. sebab adik aku punya pengalaman buruk mase dia nak bersalin kat situ dulu. tapi alhamdulillah, time part aku semuanya berjalan dengan baik.. Amin..

Muhammad Aufa Tahqif * Yang Setia , Cerdik dan cepat belajar *
semoga menjadi anak yang soleh ye Aufa..
tapi amacu dia nak panggil Aqif..
hehe suka hatimu la amacu...

quality gmbr dari camera hp CSL aku yang aku nak campak kat laut tahun depan.... ^__^

Noted : rindu la kat camera canon aku tue.. aisssyyyy.. bila la kaklong nak pulang camera aku nie, banyak moment yang nak rekod.. 

Te Amo

You Might Also Like

0 Comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images