:: Dah Sampai IKEA tapi tak berkesempatan nak merasa IKEA MEATBALL::

December 14, 2011

Tahun ni, time raya haji ari tue, aku and the family telah berjaya menjejakkan kaki ke IKEA.. heeee.. sebenarnya tak de perancangan pun nak pergi IKEA nie.. 

orang semua berhari raya balik kampung, tapi kita orang semuanya balik bandar.. hahaa.. so, jalan ke Kuala Lumpur malam tue memang smooth aje.. tak de jem mengila²..

Petang hari raya haji ari tue, kami adik beradik, memulakan plan perjalanan kami. IKEA nie, idea nya datang dari kaklong aku.. tibe² terus teringat IKEA MEATBALL yang telahpun disahkan HALAL. heheeee...



rupanya IKEA nie bersebelahan dengan THE CURVE.. tapi time tue tak berkesempatan nak menjejakkan kaki kat the CURVE. Yayang yang semakin membesar membuatkan aku cepat letih la nak berjalan round 1 shopping complex..

Showroom yg 1st sekali tue agak boring sikit la... tapi budak² kat atas nie, kemain seronok aje memanjang


 Ko orang tengok laYayang saye yang semakin membesar tue, Dania Maintan cute kan. kan !!


 Nie di antara section yang paling best sekali...part yang paling menyeronokkan bila ada kat tmpt kanak² dah pinggan mangkuk.. heheeee.. tempat faberet sepanjang masa...


Tempat Pick-up barang dan pembayaran



yang terkilan tue, tak dapat la aku nak merasa IKEA MEATBALL.. sebabnye.. AKU TAK RETI NAK ORDER.. hahaaaaa... boleh tapau ke meatball tue.. jakunnya aku nie kan.... !!

Terkilan la... hahaaaa... tak pe lain kali kalau g ikea aku nak try jugak oder... !!

Te Amo

You Might Also Like

0 Comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images