:: Sedap sangat ker Chocolate Indugence dari Secret Recipe ::

November 17, 2011

Dek kerana terpengaruh dengan cerita sorang officemate aku nie, ahad lepas aku g la secret recipe kat gaint plentong. diteman oleh bucuk, mak dan semestinyer si kecik Nur Iman Dania. 

terlanjur pulak hari tue memang plan nak g gaint pasal nak beli barang² untuk bakal adik dania. so menyelam sambil minum air la kan... hehehheee...!! 

harga se slice kek cokelat tue kalau tak silap aku RM 6.50. walaupun agak mahal, tapi kalau nak di comparekan dengan size kek tue dan jenamanya, memang berbaloi la...

ini la rupanyer kek cokelat yang sedap sesangat tue (chocolate indulgence)


tapi yang tak beshnyer, rasanyer tak de la sesedap mana pun yang membolehkan nafsu makan aku naik tetiba. rasanya biasa aje... cuma kek dia lemak dan lembut dari biasa.  erm.. tapi okey la daripada kek kat kedai biasa..

ape yang aku paling minat kat secret recipe ni adalah .....

American Brownies

Brownies nyer.. fuyooo memang sedap la..!! harga dia RM 4.50 kalau tak silap aku. brownies ini telah berjaya membuatkan gigi aku terasa sakit dan aku dengan rela terpaksa mengambil MC kerana gigi yang konon sakit tue.. ahhahaaaaaa!


:: Te Amo :: 

You Might Also Like

0 Comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images