Sunday, November 20, 2011

:: Kisah Kami dan Kerusi Hijau ::

Nenek kami baik hati. dia hadiahkan kami sebangku hijau seorang untuk kami.. kami sungguh eksited.. sampaikan kami berebut² nak duduk atas kerusi tersebut....

Sebelum tu, nenek kami mandikan kami, sebab itulah muka dan rambut kami semua sememeh, pasal nenek kami suka tengok muka kami comot dengan bedak dan rambut kami berlemeng dengan minyak.. huhuhu..



ni la bentuknye kerusi kami, siap ada tanda harga lagi... 


tengoklah bertapa comotnya kami dengan bedak, semua ikut citarasa nenek kami


Rambut kami yang berlemeng dengan minyak. tau tak berlemeng tue ape maksudnyer ? hehee


 kami dipaksa berposing ! cehhh! penat tau tak?


Kakak dah hilang, tinggal la saya keseorangan



 Kami sedang tengok tv



 Adakah mucung saye macam mucung itik? keluarga belah ibu saya semua mucung mcm mucung itik.. hahaaaa .. i loooooiiikkeeeee


"Adikk! jangan manjat!!
Sekian,
cerita dari kami
Nur Iman Dania & Dalily Fahima

:: Te Amo ::