:: Ke-excited- tan untuk mengetahui Jantina anak kamu ::

November 22, 2011

apabila bakal menjadi ibu nanti, perkara pertama yang akan terlintas dalam fikiran kita adalah JANTINA anak yang kita bakal lahirkan. pastue baru terfikir akan keadaan kesihatan anak kita tu. betul tak? aissyyyy tak mo tipu² key.. ngaku aje la...

itu apa yang pernah aku lalui sewaktu mula² dapat tahu mengandung. the first thing yang aku fikirkan adalah jantina anak aku. disebabkan aku punya anak angkat perempuan yang tersangat la comel di tambah pulak dengan kedegilan dan mulut yang macam kak nam tue, aku teringinkan lagi sorang anak perempuan. sebabnya, supaya bergaulan mereka nanti tidak terbatas. Almaklum aje la aku, aku tak menyusukan anak angkat aku tue. So, kalau dapat anak lelaki, payah la jugak aku nak meng-ejes-kan nye.. betul tak...



tapi ape boleh buat, bila 2 kali buat scan, doktor kata anak yang bakal lahir ini, InsyaALLAH LELAKI.. orang yang paling exsited adalah bucuk. sebab dia memang berkehendakkan anak lelaki. walaupun ALLAH tak memperkenankan hajat aku, tapi aku rasa seronok dapat BABY BOY nie..



semoga anak aku secomel dan sesoleh ini.. Amin

:: Te Amo ::

You Might Also Like

0 Comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images