:: Big Apple Donut ::

November 25, 2011

untuk warga pasir gudang yang meminati kuih donut, sekarang nie Big Apple Donut telah membuka cawangannyer di Tesco Seri Alam. aku memang minat pergi Tesco Seri Alam nie. entah kenapa aku pun tak tahu la... maybe air-cond dia sejuk kot.. hahaaa ....



Ari tue, officemate aku g lunch kat tesco, so aku kirimlah Donut kat sinun.. so, dia tapaukan lah....


dah makan separuh baru teringat nak ambik gambar .. ^__^

orang kat Big Apple donut tue kata, ni adalah donut yang paling sedap daripada Big Apple..

Memang sedap. sesedap gambarnyer, lagipulak, aku memang tak pernah makan donut yang ada flavour² nie. selalunya beli yang plain aje. tue pun kat gerai² tepi jalan yang jual sarapan pagi.. heheee.. kira nie first time la makan donut yang ada standard sikit...

Ps : ingat, sebelum bersalin, nak makan lagi sekali donut kat situ.. 


:: Te Amo ::

You Might Also Like

0 Comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images