Friday, November 11, 2011

:: 11.11.11 tarikh istimewa ?? ::

memasing sibuk sgt  menanti tarikh nie, tapi aku tak pun. Aku nak tunggu 7.7.77. haaaaahhhaa! sebabnyer aku teramat cintakan no 7. Disebabkan tahun 1977 dah lepas, so aku kena tunggu 7.7 2077. ermm..agak mustahil la nak hidup pada tahun nie kan?



disebabkan kecintaan aku pada no 7 nie, ALLAH S.W.T hadiahkan aku husband yang bertarikh lahir 21.7.1977. walaupun bukan steret nombor 7, angka 21 tue kan ada kat sifir 7, kira okey la jugak kan? ^___^

sesungguh hanya ALLAH S.W.T tahu ape yang terbaik untuk hambanya


:: Sebagai Manusia, Aku sayang padamu ::