Friday, August 19, 2011

:: Pertandingan Bayi Comel 2011


Hye Uolssss...
Budak² yang bersih suci murni semuanya comel² belaka kan ?
tapi kalau budak² tue selekeh, hingus meleleh sana meleleh sini, yang putih gebu dah jadi kelabu asap, ko orang rasa layak tak masuk pertandingan bayi comel ? ^___^

kalau anak² tak comel disebabkan keselekehan penampilan, nak salah kan sapa? mesti lah mak bapak dia kan ?? so, kepada ibu bapa sekalian, tolonglah jaga kebersihan anak² anda. jangan la biarkan anak ko orang semua berada di dalam keadaan yang selekeh.  eh! ape nie...

Ko orang mesti dah tahu rupa anak aku cam ner kan? comel & gebu macam ibu dia.. keihkeheehhh *muntah*. baru² nie, mak mertua aku, daftarkan dania masuk pertandingan bayi comel. keihkehhhhh..... mak mertua aku nie mmg aktif dalam segala aktiviti kat taman perumahan kita orang.

so, ini lah rupanya bayi comel tue...

Peserta No 10.

Belajar Posing dulu kat umah !

Lambaian ala² princess ^__^

Gigi Saye Cantik tak ?
Walaupun berposing macam nak rak kat umah, tapi bila sampai kat pentas, Dania boleh lari pergi belakang pentas.. adeeehhh!! tapi ape-ape pun, Dania time nie mmg cukup comel.. keiohkehh.. tak menang pun tak pe.. yang penting semangat!!

Te Amo